dilluns, 25 de maig del 2015

Us recomanem... Llibres. Infantil.

Descobrint les novetats...
El meu avi i jo de Núria Parera
Il·lustrat per Almudena Suárez.

Us volem recomanar un llibre recent editat per Juventud que ens parla, de manera tendra, però alhora realista, de com enfrontar la mort d'una persona estimada, la mort de l'avi.

Amb el meu avi Simó jugo cada dia a amagar petons. 
Encara que hagi d'anar a l'hospital, encara que no hi sigui, el meu avi Simó i jo seguim jugant…
Un bonic àlbum artístic, amb paraules senzilles, que relaten la relació entre una néta i el seu avi. Mitjançant el joc d'amagar petons, descobrim que l'avi pateix oblits, i un dia li diuen a la nena que l'avi no tornarà perquè s'ha oblidat de respirar…
El seu dol serà més suportable gràcies a la interacció amb la seva mare, i al petó que el seu avi li va deixar perquè el recordés quan no hi fos...
Text extret d'editorialjuventud.es