dimecres, 3 d’agost del 2011

Us proposem... La ciencia de los superhéroes.

En una època en que els súperherois de còmic tornen a assaltar la gran pantalla del cinema: Superman, Batman, Spider-Man, X-Men, Hulk, Hellboy, Watchmen, Linterna Verde... us proposem la lectura de La ciencia de los superhéroes. Los poderes y proezas de héroes, antihéroes y villanos y las leyes de la física; publicat per l'editorial Robin Book, en el seu segell Ma Non Troppo.
Un llibre en el qual el periodista argentí Juan Scaliter repassa les habilitats de fins a 65 herois i malvats nascuts a les vinyetes i els principis que farien possible o impossible que poders com els seus es manifestessin a la vida real.

L'autor ens ho explica en un reportatge de Carlos de l'Amor, al Telediario (Rtve):

si vol

I si encara en voleu saber més, també us proposem la lectura del llibre publicat per la mateixa editorial, La física de los superhéroes. Cómo los cómics pueden explicar leyes científicas de manera sencilla y divertida, de James Kakalios.

"En este libro, el reconocido profesor universitario James Kakalios demuestra, con tan sólo recurrir a las nociones más elementales del álgebra, que con más frecuencia de lo que creemos, los héroes y los villanos de los cómics se comportan de acuerdo con las leyes de la física."
Text extret de la contraportada del mateix llibre.