dijous, 24 de juliol del 2014

Us recomanem... Llibres.

Contes per anar a dormir d'Enid Blyton. Il·lustracions d'Escletxa.
Un recull de contes d'una de les grans escriptores britàniques de literatura infantil, Enid Blyton, realitzat per la seva filla.
Text de contraportada:
"Estimats nens i nenes:
La meva mare era l'Enid Blyton, i quan jo era petita em pensava que tots els contes que feia els escrivia especialment per a mi. Cada nit abans d'anar a dormir em llegia una història, i a vegades la llegíem juntes, una pàgina jo i dues pàgines ella.
Hi havia contes que tractaven de bruixes, fades i màgia; d'altres estaven protagonitzats per animals de tota mena: gossos, gats, coloms, peixos de colors, tortugues i gallines. I sempre hi apareixien joguines i nens i nenes de la meva edat.
Espero que aquests contes us agradin tant com m'agradaven a mi. Llegiu-los als vostres germanets més petits, ja veureu com us encantarà compartir-los amb ells.
Una forta abraçada, Gillian."