dissabte, 8 d’agost del 2015

Us recomanem... Llibres. Infantil.

Descobrint les novetats...
El meu cos és meu! Il·lustrat per Dagmar Geisler.


Premiat amb el Premi al Llibre Infantil i Juvenil de l'Associació Alemanya de Metgesses «Ploma de Plata» i creat per a la prevenció contra l'abús per a nens i nenes a partir de 5 anys.

És un conte molt senzill que, mitjançant la descripció de situacions quotidianes, afavoreix establir el diàleg i la reflexió per a tractar els límits sexuals en els nens.
«Sóc la Clara, i tinc quelcom molt especial: el meu cos! És meu i de ningú més. Si no m’agrada que em toquin, dic: “Deixa’m. No em toquis. No ho vull.”»
Dir que no i protegir-se de contactes desagradables no és fàcil. Els nens que se senten segurs de si mateixos tenen més facilitat per dir ben clar el que volen i el que no. Per això és important que tots els nens prenguin consciència dels seus sentiments i del seu cos. Només així podran establir límits.

Text extret d'Editorial Joventut.