dimarts, 23 de maig de 2017

Descobrint les novetats... Constel·lacions familiars.

Descobrir les novetats...
Ho'oponopono y las constelaciones familiares: entender las relaciones, perdonar con amor, vivir la sanación d'Ulrich Emil Duprée.

L'Ho'oponopono és una tècnica ancestral hawaiana que ensenya, en quatre passos senzills, com esborrar els records negatius i així aclarir la ment dels bloqueigs que impedeixen que assolim els nostres somnis.
En aquesta obra, l'autor vol posar a l'abast de tothom una tècnica per alliberar-se de problemes i conflictes no resolts. Es compon d'un element teòric i un altre pràctic i,a part dels exercicis que acompanyen cada capítol, s'hi poden trobar frases guaridores, petites històries i exemples amb els quals es pot aconseguir solucionar molts problemes i curar relacions diverses.

Piensa detenidamente en tus relaciones, seguramente las primeras que te vendrán a la cabeza serán la que tienes con tu pareja, con tus padres o con tus compañeros de trabajo; pero en nuestras vidas hay muchas más: las del pasado y el futuro, las del dinero, o simplemente las que tenemos con el desorden de nuestros cajones. Todos los problemas de este mundo son un problema relacional, y ahora tú puedes sanar tus relaciones conflictivas. 
Ya en su best seller Ho’oponopono (publicado por Ed. Obelisco), Ulrich Emil Duprée nos mostró cómo resolver problemas y conflictos con la ayuda del ritual hawaiano del perdón; ahora, nos presenta un método aún más eficaz combinado con las constelaciones familiares, pues éstas permiten que los conflictos latentes salgan a la luz y así puedan resolverse. Un libro que nos ayudará a experimentar el amor y la paz interior con el sentimiento profundo que habita en nuestros corazones de que todos nosotros estamos interconectados.
Text extret de la contraportada del llibre.